]]>

Sunday, October 09, 2005

رندی به سبک آخوندک

اين خانم خوش‌تيپ بی‌شك از رندترين معشوقه های جهان است


آخوندکها از زمره حشراتی می‌باشند كه بنا به معيارهای انسانی «عاشق» به معنای واقعی کلمه آن هستند.

در قدم اول آخوندک ماده كه آماده برای بارگيری است چنان عطر خوش بويی از خود متصاعد می كند كه تمام آقايان آن دور و بر يك دل نه صد دل عاشق و شيفته می‌شوند.
اما عاشق واقعی بايستی سرو جان را فدا كند و نه فقط در طمع عيش كردن، دل بدهد! خانم آخوندک اين موضوع را می‌داند و كاملا قبول دارد. پس منتظر می‌ماند و همينكه عاشق دل باخته عمل جفت گيری را آغاز كرد به عقب برگشته و با حركت انبرك‌های جلوييش سر عاشق دل باخته را از بدن جدا می كند.
اگر از خود خانم آخوندک كه بسيار جدی و وظيفه شناس هم هستند، علت را بپرسيد احتمالا اينطور جواب دهند:« دل باختن به تنهايی كار سختی نيست و هر بچه مدرسه‌ايی هفته‌ای يك بار دل ميدهد و باز پس ميگيرد. عاشق واقعی، اگر كه بخواهد هفت‌ شهر عشق را بگردد، سر و جان را بايد در راه عشق‌اش بدهد و من در اين راه به اندازه توان خويشتن عاشق گرامی را ياری می‌كنم.»
اما آقای آخوندک برای انجام عمل جنسی به سر احتياجی ندارد (عجب نماد و رمز زيبايی!!). پس بعد از قطع شدن سر، همچنان كه خانم مشغول خوردن ايشان می‌شوند (همان متلک معروف « بخورمت جيگر» ما مردها، كه خانم آخوندک به خاطر جديت در كارهايش، آن را به مرحله عمل در می‌اورد) و تا خورده‌شدن کامل به عمل عشقبازی‌اش ادامه می‌دهد.