]]>

Thursday, September 22, 2005

محبوبم! سکسی ترینم! گریه نکن

بعضی از این اتفاقایی که رخ میده ،آنقدر مضحک هست که دیگه این آقای نبوی لازم نیست که برای نوشتن طنز به خودش دردسر بده.فقط کافی عین واقعه رو بنویسه.(البته خودشم اینو قبلا گفته بود)این مطلب که اینجا آوردم از این نوع نوشته هاست.
فیلم عشقی مخملباف برپرده سینماهای تاجیکستان رفت. ظاهرا نام فیلم مخملباف در زبان روسی به معنی « عشق» ، در زبان فارسی به معنی« جنسیت و فلسفه»، در زبان انگلیسی به معنی« سکس و فلسفه»، در زبان فرانسه به معنی« فلسفه سکس چندگانه»، در آلمانی به معنی« ناامیدی میان چهارتن»، در زبان افغانی به معنی« مردانگی و عرفان»، در زبان عربی به معنی« محبوبم، گریه نکن، فقط یکی» و در زبان های دیگر هم به معانی دیگر آمده است. طول این فیلم برای زبان های مختلف از ۸۲ دقیقه تا ۱۹۸ دقیقه متفاوت است.
-------------------------------------------------------
پ.ن:من خودم از اون دسته آدمایی هستم که دوست دارم از خودم ، مطلب بنویسم.اگر بعضی وقتا اینجوری میشه بزارید به حساب عدم توانایی من.