]]>

Wednesday, June 25, 2003

شاید کسانی که منو می شناسن فکر کنند که من آدمی جدّی وخشک هستم ؛ و همه زندگی من رو حساب و کتاب در امور پر کرده، ولی من به همه اونا میگم که من آدم فوق العاده احساساتی هستم. امّا شاید در بروز این احساسات دچار مشکل شدم.
واقعاُ راههای بروز احساسات چی می تونه باشه؟ آیا بیان لفظی مکرّر نشان از دوستی عمیق داره؟آیا تنها انجام کار هائی نظیر هدیه خریدن ،ویا شعر خوندن نشان از دوستی داره؟ به هر حال جمیع این رفتارها می تونه عواطف و احساسات ما رو نشون بده.ولی روشی که من در زندگی بیش از همه تجربش کردم ، انجام اعمالی که به صورت عملی محبت وعلاقه منو نسبت به اون شخص یا چیز نشون می ده.
راهها وروش های بروز احساسات اونقدر متنوعند که حتی ممکن درست خلاف هم به نظر برسند.شاید بنظر کسی نیاد که این تنوع در بروز احساسات باعث چه مشکلات و دردسرهایی میشه.من فکر میکنم یکی از این دردسرها رو تجربه کردم و امیدوارم هیچکس تجربش نکنه!